Friday, November 28, 2014

Carbonara Macaroni

Assalamualaikum.

Pagi yang indah dan mengenyangkan. Hehehe. Bangun pagi terus lapar sebab malam tadi sebelum tidur makan pizza dua keping. Tu lah, sape suruh bau pizza tu masuk dalam bilik? Kan dah lapar. Lepas tu, sambung tengok drama, pastu mengantuk. Bangun, lapar!!

Pagi-pagi memang aku direct terus pergi rumah opah. Jaranglah aku direct terus pergi office unless kalau aku dah lambat menggila. Tapi tadi sampai 7.30am, so singgah beli nasi lemak lerr. 

Sampai rumah opah, okay, opah dan semua orang dah beli breakfast. Takpe, aku makan jugaklah. Opah suruh makan dua bungkus. Okay, sebungkus je aku makan sebab Busu suruh makan dia punya breakfast pagi ni. Baiklah.

Busu masak Makaroni Carbonara weh!! Secara jujurnya, ni first time aku makan carbonara. Okay sedap jugak. Rasa macam sup cendawan kat pizza hut tu. Ni kalau ada garlic bread, mesti lagi sedap vavavoooom kan? Tapi takde. Heheh.


Dan pagi aku sangatlah kenyang dengan makanan. Busu kata boleh kenyang sampai petang. We will see adakah AKU akan kenyang sampai petang? Hahaha.


p/s: aku harap lauk ikan kat rumah ada lagi masa aku balik nanti. tak puas makan semalam T__T


Dah, aku nak buat kerja. Esok Can't Stop concert kat Nanjing. Break a legs, Our CNBLUE. Kbai.

No comments:

Post a Comment