Thursday, November 20, 2014

Banjir. Jaga nyawa anda!

Assalamualaikum.

Macam biasa, aku tengah free ni. Jadi molek ler aku update apa-apa untuk aku menghilangkan rasa bosan dihati. Hahah! Okay, baru pukul 9.40 pagi tau tapi matahari dah tegak atas kepala. Mak aii, panas gilaa! Mata aku pun pedih-pedih lagi ni. Bila nak baik tah. Hmm..

Cuaca lately tak menentu. Kejap panas, kejap hujan. Terengganu dah teruk dah. Kesian orang-orang kat sana. Sabar ye korang. 

Memandangkan Zera dengan Teyka belajar kat UMT, jadi hari-harilah si Zera ni update kat Twitter perkembangan kat kawasan UMT tu. Aku macam wow! Teruk gilaa!! Dan harini baru dorang dapat cuti. Suka letteww dapat balik tanah air? Huhuh :p

Embedded image permalink 
 18 November 2014 (6.35pm)

Embedded image permalink
 18 November 2014 (9.27pm)

Dan gambar bawah ni paling latest. Pagi ni kot? Sebab Zera update pagi ni dekat Twitter. Teruk oii banjir. Harap orang-orang kat sana sabar lah ye menghadapi dugaan ni. Korang semua hati-hati tau. Ingat nyawa tu lagi penting. Nyawa tu takda jual kat mana-mana pun. So please take care of your life

Embedded image permalink
20 November 2014 (9.17am)

No comments:

Post a Comment