Thursday, November 13, 2014

Malas.

Assalamualaikum.

** sedang fikir apa yang nak ditulis **

Bahahahha semalam satu hari aku fikir apa nak tulis. Serious aku tak tipu. Dua ayat atas ni aku tulis semalam kot. Pastu aku terus malas nak update apa-apa pastu macam bz lah. Pastu lepas lunch aku dah free menggila sampai balik. Tapi aku malas nak update. Kehkehkeh!

Hahah dan ayat atas ni jugak aku karang pagi tadi. Sekarang dah nak 2:30 pm, aku baru sambung perenggan ni. Hahah gila sibuk aku. Seriously aku memang sibuk lately. Tapi aku dapat siapkan kerja awal lah selalunya. Kiranya sebelum balik 6:30 pm tu, aku dah bergoyang kaki baca news semua. 

Aku tak bz sekarang tapi aku memang takda benda nak cerita. Since mata / kepala aku tengah bayangkan bantal dengan tilam dengan katil dalam bilik je. Mengantuk weh.

Oklah, aku nak pergi print out kejap. Kalau aku rajin, esok adalah update. Kalau tak, macam biasa, berminggu lagi baru aku update, okay?

Bye.



No comments:

Post a Comment