Tuesday, June 11, 2024

Nasi ooo Nasi ..

Assalamualaikum, Hello pipol!

Apa khabar rakyat jelata? HAHAHAH sihat ke korangggs?

Harini aku buat Mont Kiara tu macam sebelah je dengan Cheras ni. Dah pergi, balik, then patah balik tapi paling dasyat, pagi salah masuk simpang, tengahari salah masuk jalan pulak. Patut cam pelik asal lah macam jauh sangat ni. Ter-amazed dengan signboard Diana Danielle letteww.

Saja nak borak kosong malam ni while waiting for nasi masak. Nasi masak je, aku nak makan and pastu nak chill and tidur. Kepenatan bangun awal, keluar rumah awal, balik awal. HAHAH semua awal today.

Lepas tu macam heloo fav month tapi takda update blog? fuhh tak amazed betul dengan diri sendiri. Jadi disini lah kitaaaa ...

Esok banyak benda aku nak siapkan sebelum cuti raya. 

Documents nak submit. Artwork nak kena siapkan. Saya yakin saya boleh. Malaysia boleh!

Oklah, nasi dah masak. Bye!

No comments:

Post a Comment