Wednesday, May 8, 2024

Guess who's back with cough? 🤦🏻‍♀️

Assalamualaikum.

Guess who's back with cough? sambil berbisik *me me me*

Batuk dengan Faizah memanglah tak dapat dipisahkan since 2007. Dia datang lamaaaaaaa, dia pergi kejap je. Lepas tu, dia datanggggggggg balik dan begitulah setiap tahun. Eh BULAN! Lagi menjadi-jadi lepas covid ni. Fuhhh BESTFRIEND eh nowadays 😒

Ingat best lettewww. Penat gais.

My current essentials. Inhaler dah tukar baru sebab previous one dah expired. Siap guna and tunjuk dekat doctor ye and doctor pun tak perasan dah expired. wakakakakka.

Himalaya tu I preferred the green one tapi surprisingly, yang pink ni sedap jugak. 

Linkus, masa aku kena heartburn attack tu, doctor ada bagi ni and since then, aku beli ni jugak untuk batuk aku.

Disaat aku menaip ni, aku dengar ada orang batuk dari nun disana. Haihh hati tak tenang. Why? Sebab aku takut aku jadi punca. Since sekolah ada perasaan ni. Geram. 

Maafkan saya ya semua :(

Day berapa entahlah, tak terkira dah untuk batuk. Semoga cepat baik Faizah 💪😷

1 comment:

  1. sama ngan SA ha...batuk, bp naik, pening, vertigo dah berulang- ulang kena ha...penat dah makan ubat...selera makan hilang..selera minum langsung takde..macam mana nak sihat kan...semoga awak cepat sembuh ye

    ReplyDelete