Saturday, May 23, 2020

WARNAPOPS Sedap GILAAAA!

Assalamualaikum.

Pada suatu petang, sedang aku menonton stories, aku tertengok Lara Alana dapat satu package dari WarnaPops. Haaaa bermulalah bibit-bibit bukan percintaan tapi pencarian aku pasal WarnaPops ni. Lepas tu macam biasa, once aku dah letak phone tepi, aku dah lupa pasal pencarian tu. HAHAHAHA

Hari demi hari, sedang aku scroll Twitter aku yang semacam bosan je sekarang tak tau lah kenapa, aku ada terbaca satu tweet pasal WarnaPops. Eh WarnaPops! Aku tekan thread tu dan baca dan DELIVERIES!

Marilah cari dekat instagram - adalah langkah seterusnya.

Belek punya belek, aku ajak adik-adik aku yakni Zikri and Achik untuk beli WarnaPops. Berjaya guyss aku pau adik-adik aku untuk join venture beli WarnaPops ni dan decided untuk bagi dekat Adik sebab Adik dah banyak kali kena scam dengan aku sepanjang PKP ni. HAHAHAHAHHA

WHY?!

Aku beli barang dekat Shopee tapi lupa nak tukar nama aku, instead aku letak nama dia. Sakit je hati member tu. Beria terima tapi bukan barang dia. HAHAHAHAHHA so WarnaPops lah ganti dari scam-scam tu.


It's finally here!


Aku yang balik kerja tu macam apa je, tengok kotak ni dalam peti ais. Alhamdulillah Adik tak excited ye bila dapat delivery ni. Ciskek betullah. Kiteorang yang excited lebih. HAHAHAHAHHA

Flavours: Watermelon, Tropical, Strawberry Lemonade

dan tiga-tiga pun sedap ya ampun! Nampak pun dah mengiurkan, apa tah lagi kalau rasa. Memang pure buah-buahan. Tropical adalah nanas + mangga kalau tak silap. Dekat rumah, Strawberry dah SOLD OUT. Laku keras flavour ni. 

Thank you Tasha sebab melayan order kiteorang. 
So korang boleh click > WarnaPops kalau nak order ok? Dijamin sedap dan marvelous! Eh memang sedap gilaaaaaa lah cerita dia. 

Kalau korang nak pick up sendiri, boleh pergi terus dekat Rekascape, Cyberjaya atau cari je agen-agen dia. Senang bukan?

No comments:

Post a Comment