Thursday, July 19, 2018

Happy 18th Birthday, Faizikri !

**Birthday Post**


Hey, birthday post is back again!


Happy 18th Birthday brother!
Aku tau kau kadang-kadang baca blog ni sebab nak tengok aku ada update gambar kau ke tak kan? Naahhhh here you gooo! Kau tataplah muka kau yang ini sampai gambar seterusnya yang tak tau bila lagi aku nak update. Sedangkan gambar raya pun tak update. Jadi bertabahlah wahai adikku.

Dipagi yang mengantuk ini, aku sebagai kakak kau yang paling awesome didunia mahupun dihati kau mendoakan agar perjalanan kau ke menara gading dipermudahkan, diberikan kesihatan yang baik sebab kau sekarang eh kerap pulak nak kejang-kejang bagai; and next time bila orang panggil makan, SILA MAKAN EH! 

Dan janganlah dikau lupa akan perjanjian kita. HAHAHAHAHHA. Rasanya aku dah boleh bagi list kot kan kan kan? Semoga kau tak lupa kakak kau yang super awesome ni!

Later we go makan-makan. Hadiah mintak Mira please. HAHAHA.
Happy Birthday Zikri !

No comments:

Post a Comment