Thursday, July 19, 2018

Hujan - Karektor Tentangan

Assalamualaikum.

Sebelum aku mula buat kerja atau update entri kedua (fuhh macam banyak idea sangat), aku just nak share lagu Hujan. Wow dah lama sangat tak share lagu dalam blog. It's been a while kot. Dulu tiap-tiap minggu/bulan ada je update lagu dekat blog. Paling tak pun, siap letak playlist. Asal bukak blog, lagu-lagu berkumandang.

Macam-macam jenis lagu aku pernah letak. Slow, rock, indie, cuma dangdut je belum masuk dalam list untuk aku letak dalam blog ni. Hahaha bukan jiwa beb. Jadi if korang nak dengar lagu bukan jiwa aku, silalah bukak youtube. Nescaya lagu-lagu untuk jiwa korang ada dekat situ. Araso? :)

Hujan - Karektor Tentangan



Haaa my one and only Fans yang bagi ni malam tadi. Jadi haruslah aku letak dekat sini supaya aku tak lupa. Sebab for being me, aku ni pelupa teruk jugak kadang-kadang. Sebab tu kena ada reminder. Letak dekat blog lah benda paling senang nak ingat. Eh tapi kadang-kadang lupaaaaa jugak. Biasalah Pejah kan

Aku rasa part first verse, second paragraph. Memang, itu aku. HAHAHAHAHA.

No comments:

Post a Comment