Wednesday, May 23, 2018

Mother's Day - Jom Bali

Assalamualaikum.

Hampir ke jam 1:20 PM dan aku bosan. HAHAHAHAH jarang sangat hal ini berlaku. Aku nak update juadah berbuka puasa last weekend sebenarnya tapi bila transfer, tak boleh detect. So untuk aku transfer lagi sekali adalah malas ya kawan-kawan. Walaupun transfer tu mudah seperti membaca ABC.

Jadi, dalam banyak-banyak gambar yang aku transfer, ada satu je yang terselamat. Phewww jadilah dari takda kan. HAHAHA. Dapatlah aku membuang masa kejap dari aku termenung je pc ni, dengan kesejukkan terlampau ni.. hmmm lama tak update pasal makanan kan..

 

Korang maafkan lah aku kalau gambar diatas ini buat puasa korang tergugat sebab aku rasa aku macam tergugat sikit. HAHAHAHAHAHAHAAH bodohlah pejah.

Celebrated Mother's Day dekat Jom Bali , 13hb haritu 💓

Cerita dia, asal pergi Tesco Kajang tu, mesti kiteorang akan cakap pasal Jom Bali ni tapi tak pernahnya singgah. Hahahah. Nak cepat / lain kali - antara sebab yang selalu kiteorang dengar. Hahahaha. Jadi on Mother's Day tu, aku ajaklah seisi keluarga pergi Jom Bali ni. Yeahh we went there FINALLY!

Kalau korang mengharapkan gambar yang banyak, maaf, aku dah menghampakan harapan korang sebab ni je satu-satunya gambar yang ada. HEHEHEH. Aku tak rajin seperti dahulu kala lagi ye. Dah tua barangkali -_-"

Verdict - Portion dia banyak weh! Oh dah sedap bagi tekak dan perut akulah kan. Aku penat jugak nak habiskan tapi licin jugaklah sebab lapar kan. Hehehe. Plus, pernah ke aku membazir pada makanan? hmm.. Aku lupa apa nama menu ni tapi Jom Bali memang ada banyak jenis Nasi Goreng. Korang just pilih je lepas tu tunggu dengan penuh kesabaran didada :) Walaupun kedai tak ramai, tapi agak lama jugaklah. Tapi takdalah sampai sejam. Tapi puas hatilah. Air je, manis sikit.

No comments:

Post a Comment