Thursday, September 28, 2017

Vivo V7+ dah ada kat Senheng/senQ !

Assalamualaikum.

Ok korang, aku ada berita gembira yang pastinya akan membuat korang rasa nak berlari sekarang walaupun aku tak khabarkan lagi berita gembira itu. Over lah korang ni. Dah duduk balik, tarik nafas dalam-dalam dan pastikan lepas. Kang tak lepas, jadi apa-apa, aku taknak layan eh. Hiks. Anyway, bila ada berita gembira, aku pasti akan share dengan korang dan kali ni berita tu lain sikit dari biasa. 

Aku nak bagitau korang yang Vivo dah keluarkan model baru lagi canggih iaitu Vivo V7+ weh! Omg omg omg! Rasa bernyawa balik tak? Oh please excited balik gais!


Mengancam tak? Memang style aku lah ni kalau simple macam ni. Korang dah boleh dapatkan Vivo V7+ ni di semua cawangan Senheng/senQ yang berdekatan dengan korang. 

Aku up lagi apa yang best Vivo V7+ ni.

 
Best weh! Aku kan suka tengok drama / movie / novel dalam phone. Wide view diaaaaaaaa!!!

Ok, terpaling penting untuk aku selain camera adalah sound dia. Yelah, aku kan selalu buat konsert free. Kalau sound tak best, kesian ah fans aku. Huh fans kununnnn


Eh macamana nak pre-order ni? Tak sabar ni woii!

Yang mana ada atau baru nak join membership PlusOne, korang bukan je dapat buat pre-order Vivo V7+ ni, malah korang juga akan dapat enjoy extra satu tahun warranty ok! Fuhh. Apa lagi nikmat yang korang dustakan? Tawaran ni memang istimewa lah cerita dia.

Ok. first, pilih dulu nak warna apa sebab Vivo V7+ ada dua warna.


Black vs Gold
pilih jangan tak pilih. Warna ongkayooooooo

Korang juga boleh membuat bayaran secara full payment iaitu dengan harga RM1499 atau secara ansuran (RM62.46 x 24 months). Ikut tekak dan poket korang lah ok. Yang penting korang happy lepas beli tu :)

Bila dah beli, duduk jelah diam-diam dekat rumah tu. Standby je depan pintu, tunggu Vivo V7+ sampai sebab Senheng/senQ ada buat penghantaran ke seluruh negara secara percuma. Haaaaa kan dah jimat duit minyak, masa and tenaga tu. Phewww legaaa....
  
Ish aku pun rasa macam nak trade in current phone aku lah. Sebab kalau kita trade in dekat Senheng, kita boleh dapat harga dengan lebih murah dengan rebate yang disediakan. Apa lagi gais ..... *amik calculator*

Kalau korang nak tau lebih lanjut, korang boleh cekidaut website ini > Vivo V7+

No comments:

Post a Comment