Friday, September 22, 2017

Bincangkan persoalan ini. Soalan diakhir perenggan. HAHAHA

Assalamualaikum.

It's public holiday today in Malaysia.

Tapi aku dekat office ni, bekerja demi sesuap mekdi yang kini jarang ku telan itu. Nak buat macamana, siapa suruh takda delivery ke rumah, kalau ada, pasti aku kembali menjadi pelanggan setia seperti zaman kolejku dulu yang mana setiap dua hari atau minggu, pasti ku jejak mekdi Banting tu. Tapi tulah, tu dulu! 

Secara am nya, kerja aku dah siap dah. Biasalah sebelum 11am (paling awal) kerja aku dah siap. Paling lambat selalunya sebelum 12pm. Alaaaa ni pun sebab container tak sampai-sampai lagi dari semalam. Sepatut dah sampai semalam tapi entahlah, benda tak boleh jangka. Nak call pun, tengah PH. Nak siapa angkat call kau? Hantu? Errr jangan buat hal eh. E kata call esok kalau tak sampai harini. So baiklah.

Baiklah. Apa lagi yang perlu dibebelkan lagi?


HAHAHAHAHHA walaupun gif takda kena mengena. Cuma suka gif ni. Macam mintak kena sepak sangat. But anw aku lupa aku dah tengok movie ni sampai habis ke belum? Ke dah? Haaa lupa lupa lupa. Nak kena tanya adik ni sebab selalunya aku tengok dengan dia. Tapi adik pun ... ingatkah dia? 

Ok apa lagi?

Adakah kebarangkalian aku akan buat double tripple update harini ? Haa semoga aku tak begitu bosan seperti sekarang lah, jika tidak, pastinya kalian akan nampak mungkin dua, tiga, empat atau seratus entri untuk harini saja. Waahhh kemain seratus. Satu pun macam nak bergaduh -.-

Tapi aku pelik. 

Kenapa?

Ya ya kenapa?

Kenapa bila aku update entri yang merepek, yang tiada hala tuju, isi nya penuh seperti tiga ataupun empat atau lebih muka surat A4? Kenapa? Kenapa bila entri yang agak fokus aku macam ketandusan idea dan terus bisu dan mengambil masa yang fuyoooo lama weh, siap battery laptop habis lah, end up aku tutup dan simpan balik dalam bag. Haaa loser apa kau pejah!

Jadi bincangkan kenapa?

Eh tetiba ada soalan.

Dah bye lah.

No comments:

Post a Comment