Wednesday, September 13, 2017

Lepak lu!

Assalamualaikum.

Cerita raya haji aku takda update pun. Sebab? Macam biasa malas. Lagipun dah hmm lebih kurang 11 hari berlalu, jadi tak payah lah. Plus aku tengah nak cari idea untuk 3rd article aku yang aku tak tau bila nak ada idea. Jadi aku lepak sini dulu sesambil menaip benda takda isi tapi tau-tau ....


Ada gambar kek batik pulak! 

HAHAHAHHAAHHA Normal lah tu. Makanan dengan Pejah mana boleh dipisahkan. Kalau boleh, kurus lama dah T_T Kek batik ni sedap. Manis gilaaaaaaaaaaa! Kawan Zudin (cousin) buat. Oh tunang Abg Ayoi buat pun sedap plus kecik-kecik je. Memang sekali ngap je. Satu bekas memang tak cukuplah untuk pejah hehehhee.

Oh Farhan reply tweet weh! HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Anw back to our story. Macam aku katakan tadi, aku takda idea pun nak menaip apa; takda idea. So korang akan nampak aku mungkin akan ulang ayat yang sama beribu kali dalam satu entri. Muahahahaha nasiblah bila takda idea tapi nak lepak dalam ni. Ayat nak menggoreng macam goreng ayam pun takda ni. 


Malam raya tu, selain ada bakar-bakar yang di organized oleh pemuda Sg Tekali, ada jugak bunga api ye. Fuhh terkejut-kejut aku masa makan tu. Abg Amir (cousin) lupa kot yang aku perlu makan dalam keadaan yang tenang. Takpa, aku pasghah. Aku menyerah. Eh tetiba sangat. 


p/s: kesian column Zcoop aku; sendu sangat.

No comments:

Post a Comment