Tuesday, May 30, 2017

Pejah is Stress -.-

Assalamualaikum.

Korang buat apa tu? Tengah fikir menu juadah ke? Haa samalah tapi since aku duduk dengan family, aku makan je apa ma masak :) Sedap pun sedap kan..

Ok, sebenarnya aku tengah free sikit ni. Jadi marilah beborak kosong. Nak makan pun, tengah puasa. Korang jangan mengada nak masuk pantry, makan senyap-senyap eh. Aku kakikan karang! Anyway tadi ada pricelist checking dan masih checking, kalau kena amend, baru aku busy balik. Aku berharap sangat takda apa yang nak kena tukar. Sebab leceh. HAHHAHA. Pejah apa yang tak leceh tah. Eh sukati aku lah.

Yang sebenarnya aku ada banyak benda nak update (ayat setiap kali update belog) tapi disebabkan tahap kemalasan aku ni semakin hari semakin berganda, jadi nanti jelah. Tunggu aku rasa dah kuat bertenaga macam Hulk, baru aku update ok. Gambar dah lah banyak gila sampai penuh memory card. Dah transfer pun macam takda beza, sama jugak penuhnya. I is sedih uolls.

Dan aku perlukan idea untuk article ketiga aku di Zcoop. Korang ada idea? Apa kata share dengan aku. Manalah tau aku boleh kembangkan dia menjadi satu article yang menarik lagi vavavoom seperti entri ini? HAHAHHAHAHA yayayayaaa aku tau aku over. Eh biarlah. Aku bosan kot. Nak over kat siapa lagi kalau bukan belog aku dengan korang yang baca ni. 

Eh Hi E !
Hi Entan !
Hi #FabulousLadies !
Hi Aben !
Hi semua !

HAHHAHAHAHAHAA.
Ya, aku tengah bosan.

Aku tengah tunggu Shir tanya nama kuih muih ni. Tapi nampaknya dia masih busy dengan kerja dia. Takpelah, kejap-kejap lagi kot. Ni pun dah nak pukul 4 petang. Tak sabar nak balik. Rasa macam nak tapau air soya lagi tapi macam malas nak menyinggah tapi tengoklah macamana. Forever clueless Pejah -.-'

Dan aku juga sedang memikirkan sama ada nak beli data extra atau tak? See ini pun menjadi punca aku stress sebab aku malas nak fikir. Aku nak beli tapi tiba-tiba

perlu tak aku beli? ke tak payah? ke nak beli? 

penatnyaaaaaaa.

3 comments:

  1. beli jangan tak beli, HAHA
    jom join giveaway nia jom :)

    http://nia-emkay.blogspot.my/2017/06/giveaway-giveaway-by-nia-emkay.html

    ReplyDelete
  2. hahahaha...cuba buat pasal Ramadan plak...pilihan kuih ke, menu pilihan ke atau apa yg org nak beli kat bazaar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi setiap orang punya pilihan masing2. yang ni macam susah je? HAHAHHAHA alasan sangat padahal malas nak cari isi. kahkahkah! thanks akak

      Delete