Friday, May 19, 2017

Happy 25 Anniversary KRU ♥

Assalamualaikum.

Kembali bersiaran setelah beberapa hari berlalu tanpa mengendahkan belog yang kian sepi. Eh ceh ayat kau pejah. Tak habis-habis poyo -.-'

So harini genap 25 tahun KRU di arena hiburan. Wehoooo! And since gambar yang aku rasa molek ada satu ni je, makanya, aku akan up gambar yang same SETIAP TAHUN. HAHAHAHHAHA aku tak jumpa gambar aku dengan KRU, Feminin. Nanti nak pindah, baru jumpa balik kot gambar tu? MUNGKIN lah kan.

 

And harini abg Edry telah mengLIKE gambar ni tanpa memberitahu jawapan kepada soalan pada ruang description. Oh why abg Edry? WHY? Iolls perlukan lagu-lagu zaman tok kaduk seperti Mahaguru, The Way We Jam, Oh Lala tu! Lagu sekarang tak mencapai piawaian Iolls untuk buat konsert dalam bilik  ㅠ ㅠ 

Takkan aku nak konsert lagu Tiga Kata, Hingga Ke Jannah? Macam tak kena bukan? Ya ya, aku tau memang tak kena. Crowd aku tak suka. 

Wakakakakka crowd konon ☺

Semoga dorang kembali pada lagu rancak macam dulu, pastu ada rap yang macam nak terputus lidah bila try tiru tapi akhirnya berjaya walaupun ada yang missed out. AHHAHA aku lettew, siapa lagi kan?

No comments:

Post a Comment