Wednesday, April 12, 2017

Semua HAMBAR.

Assalamualaikum.

Rasa lama sangat tak update blog. HAHAH propa sangat ni. Padahal Jumaat lepas baru update pasal confession. Malam tu terus dapat call uolls! HAHHAA! Tapi yang peliknya aku tak nervous macam selalu. Perghhh pejah dan propa berpisah tiada nampaknya ...

Aku tengah kepanasan dengan diri sendiri ni. Sebab keluar dari tempat aircond je, mesti berpeluh. Dorang ni macam berlumba-lumba nak keluar dari badan aku. So aku stress. Sampaikan aku nak turun pergi bawah pun macam berfikir. Kan best kalau tetiba aku dapat semangat Usain Bolt tu; dapat berlari sepantas kilat. Haaa mesti peluh-peluh tu tak sempat nak keluar pun, aku dah sampai kat meja balik. HAHAHAHHA sungguh tak lawak -.-

Hambar lawak aku.

Aku mengantuk. Tingkap sebelah aku ni betul-betul membawa aku ke mood nak tidur. Pancaran tu memang kena tepat kat mata, pipi, muka aku. Sigh. Aku redha dengan semua ni. HAHAH

Sekali lagi. HAMBAR!

Aku bosanlah kekdahnya.

Geng gossip yakni Wawa sedang mengalami perubahan mood jugak. HAHAHA. Mood rindu-rinduan kepada anaknya yang bambam itu, Eva Aleesa. Jadi, dia mana nak layan bebelan mengarut aku tu. Fine lah Eva, awak menang! HAHAHA

WEH BOSAN!

No comments:

Post a Comment