Tuesday, April 4, 2017

Dzawin MLM 2017

Assalamualaikum.

2:30 AM, finally!

Seriouslah aku penat. Dari last week non stop mengadap pc. Mata aku dah silau gila. Back pain jangan cakap weh. Duduk je, tak banyak berjalan. Fuhh! Dasyat. Even semalam (Isnin) aku tak turun production langsung. Ok bukan aku malas, tapi biasalah aku kan forever busy. HAHAHAH.

Sesambil siapkan artworks, tengok MLM 2017 Minggu 7. Okok boleh buat aku gelak. Hilang sikit stress. Aku nak tidur pun tak jadi, mungkin tengok sampai habis? Hmm will see. Sekarang tengah tengok Dzawin dengan Issey, seriouslah kelakar. And aku memang suka Dzawin sebab dia macam best.

Pickup line terbaik dua orang ni tau. Penat aku gelak.

Seperti Luna Maya, aku pun harap Dzawin masuk final.

Wah tetiba jadi post untuk MLM. Haha padahal kalau tengok dekat tv pun, tengok satu group je. Lepas tu terus masuk bilik, lepak tengok video atau tidur. Ok final baru tengok dekat tv. 

tetiba aku stress dengan entri aku. HAHAHA

No comments:

Post a Comment