Friday, April 7, 2017

Confession

Assalamualaikum.

Ok mood nak buat artwork tak sampai lagi dan aku masih kenyang lagi. HAHAHA.

Beberapa tahun lepas, aku pernah buat satu kerja gila ni. Kerja apakah itu? Confession. Yes, a confession guys! Gila tak gila lah kan?! And kali ni aku buat balik kerja gila tu. HAHAHHAAH well orang mungkin akan cakap aku mental ill sebab hello weh perempuan kot! OMG!!

Yeap, aku dah buat 2x selama hampir 26 tahun aku hidup. Dasyat sangat ni. Hmm, bagi aku lah kan, benda ni takda salah mana pun. Normal lah kot. Sebab ada satu perasaan ni yang memang ada dekat manusia. Perasaan dimana kita rindu seseorang and end with a confession.

Antara benda paling random dalam dunia ialah rindu. Rindu ni random gila. Kau tak payah nak plan apa-apa pun.

Ada orang tweet ni few week ago.

Sigh.

Dan sekarang aku malu. KAHKAHKAH!

Kalau dulu, aku dapat terus jawapan. Kali ni, aku masih tertunggu-tunggu dan tak tau nak letak mana muka yang sememangnya mengembang ni. HAHA. Tapi ni benda yang aku mengada nak buat malam tadi. Emo pejah is back on track I guess? HAHAHHAA

Ya, ya. Sungguh memalukan tapi acah-acah berani.

No comments:

Post a Comment