Thursday, May 7, 2015

Cerita dah basi, ke?


Assalamualaikum.

Kejadian berlaku pada 25 April yang lepas. Okay aku tau lambat tapi ada aku kisah? Hahhaha. Plus aku malas nak update sebab nak kena email dulu gambar-gambar ni bagai. So harini, disebabkan aku tak keluar lunch, jadi aku updatelah. Hehhe

Well kita selalu ada family dinner. And selalu dinner kat our fav place dekat Port Klang. Sebab dah selalu makan kat sini, so tak payah nak update gambar makanan sangat lah eh. Lauk tetap sama jugak. Tapi entah macamana ada terselit gambar ikan sekor. Hhaha!


With my fav gals! KakPP and KakNana :)


Okay, ni antara fav. Haaa lapar!


Ni baru on the way. Ke gambar esoknya eh? Haa lupa!











Me having a great time masa ni. Makan, makan dan makan. Sedapnyaaaa~

Okbye.

No comments:

Post a Comment