Tuesday, May 12, 2015

Bowling Practice

Assalamualaikum.

Sabtu malam, masa tu aku tengah marathon drama-drama yang aku download. Takda masa nak tengok masa weekdays, jadi weekend jelah aku tengok. Hehe. Pastu tiba-tiba aku dengar ma suruh siap, nak pergi main bowling. Haaa secara jujurnya, aku memang tak pandai main bowling.

Main bowling ni sebab nak ajar adik sebenarnya. Tadika dia ada buat pertandingan main bowling minggu depan. Masa aku tadika dulu, ada pertandingan tengteng je. Tadika sekarang dah advance, main bowling uolls! Hehe.

So, adik semangat gila lah. Sebab dia selalu dah ajak ma dengan baba main tapi boh layan. Hahaha. Malam tu, bertiga lah, ma, aku dengan adik. Baba dekat Penang, Achik kerja, Zikri ada camp dekat UKM. 

Sampai tempat bowling tu, mak aii, ramai gila manusia. Aku, lagi ramai, lagi malu tak bertempatlah cite dia. Memang dari kecik perangai camtu tapi aku tak tau macamana aku boleh perform dulu-dulu. Pelik.


Lepas satu game, mintak aku belikan dia air. Adik dah semakin bambam lepas sunat ni. Asyik makan je. Dulu, makan pun susah. Sekarang pantang! Hahha. Kadang-kadang ajak aku pergi jogging kat bawah. Siaplah cakap adik taknak gemuk! Adik dah pandai saiko diri sendiri nampaknya =_='

MELALUT APA ATAS NI ?!

Back to story. So adik ada strike sekali, spare sekali. Gembira tak terkata lah budak kecik ni. Paling win, siap nak lari kat lane sebab bola dia tak bergerak. Dah tu, tolak lembah gemalai sangat dek oi. Haha!

Tapi dia happy betul malam tu. Walaupun 12 je markah dia :)

Bye.

No comments:

Post a Comment