Tuesday, March 24, 2015

Kuala Terengganu - Part 4 ( TGG - KUL )

Assalamualaikum.

Hari terakhir di Kuala Terengganu.

Check out dalam pukul 9 ke 10am macam tu. Terus cari sarapan. Pagi tu sarapan dekat cafe Nasi Dagang. Lepas 15tahun, aku makan balik Nasi Dagang ni dekat Terengganu. Hmm aku tak tau nak komen apa pasal nasi ni sebab aku lagi suka Nasi Kerabu. So aku makan je sebab dah rezeki aku pagi tu. Heheh ayat kau pejah ..

Lepas sarapan, sekali lagi, kita ke Pasar Payang untuk beli barang-barang kawan ma yang last minute pesan. Selesai kat Pasar Payang, kite gerak ke Noor Arfa Batik. Barangan dia takdalah murah sangat dan takdalah mahal sangat. affordable lah jugak untuk sesapa yang budget tak berapa nak banyak macam aku. Ada je jual barang dalam lingkungan harga RM2 dan keatas. Ikut pilihan korang. Berbelanja dengan bijak! Haha!!

Selesai membeli dan terus belah dan membatik, inilah masanya untuk mengucapkan selamat tinggal Terengganu. 

: Terengganu ni pantai-pantai dia cantik sangat. 
: Terengganu ni panas sangat. Heheh.

Tamat.

No comments:

Post a Comment