Friday, May 9, 2014

Ribut di Sepang

Assalamualaikum.

Kesian atok dengan nenek. Disebabkan ribut hari Isnin haritu, rumah nenek dengan atop habis atap tercabot. Tengoklah gambar-gambar bawah ni ...




Selasa tu aku halfday sebab baba dengan ma kata nak balik Sepang. Jadi Achik amiklah aku dekat office. Lepas tu, terus balik rumah nenek. Terkejut jugak sebab masa tengok dalam gambar macam takdalah teruk mana, sekali amik kau! Dah macam rumah terbiar bila atap-atap tu tercabut. Masa kiteorang sampai rumah nenek, ada orang tengah tengok atap-atap ni semua. Pastu lepas beberapa jam, ada orang hantar atap baru. 

Dan aku tak sure sama ada atap tu dah siap pasang ke belum. Semalam area rumah aku macam hmm nak kata ribut pun tak, hujan lebat gila pun tak. Cuma anginlah kuat gila sampai langsir kat tingkap kecik boleh terjatuh. Baba, ma, aku dah risaulah. Harap-harap semuanya okay :') Masa tu kiteorang dah ..
Macamanalah rumah nenek ye? Ni kalau hujan kat sana, macamana ye?


Last gambar yang tak berapa nak candid dari adikku
yang banyak bebel sekarang sambil makan yamyam

No comments:

Post a Comment