Monday, January 27, 2014

Novel Terpakai.

Assalamualaikum.

Since hari-hari cuti bakal menjelma kurang dari 72 jam saja lagi, maka dengan itu, aku nak update blog lah harini. Hahhaha takda kena mengena pun sebenarnya. Sesambil aku menaip ni, sambil tu jugak aku cari idea nak tulis apa. Sesambil cari idea, sesambil aku bersin non stop dari malam tadi. Stress tau?!

Aku rasa macam nak tercabut hidung ni asyik hashumm (ALAAA GEDIKNYA TAIP HASHUM BAGAI PADAHAL BOLEH TAIP BERSIN JE KAN?!) je. Nasib kerja tak banyak, so takdelah mengganggu sangat. Heh! Tekak jangan cakaplah, perit gila lepas bangun tidur pagi tadi. Semalam cuma rasa tak selesa je. Bila aku batuk, hamik kau! Aku macam kena siat-siat je tekak ni dengan pisau. Pedih kot T__T

Aku macam dah lama tak keluar dengan bestfriends. Uishh lama jugak. Last kenduri Hafiz Merdeka tahun lepas. Sorry ye kengkawan, aku sibuk sangat *sigh*

Oh aku rasa macam aku dah tergendala banyak kali design kad kawin. Sorry kak. Cuti ni Fe sambung buat ye. Hehhe. Tengok, kerja orang pun aku tangguh lama gila. Nak sebulan dah kot? Tapi tengoklah, kalau aku free dan sihat, aku sambunglah. Kalau tak, memang tidaklah aku nak on AI dekat rumah. Malas betul.

Oh sebenarnya, aku baru perasan. Entry novel paling tinggi viewers dekat blog ni. Entry merepek macam ni, takdalah viewer ramai pun. Tu maknanya aku kena banyak buat review novel ke macamana? Cakap pasal novel, aku macam nak let go novel-novel yang aku buat review ni. Since aku dah habis baca en, so aku nak jual dekat korang dengan harga yang berpatutan.

Korang boleh comment atau email ( faizah.azmi@yahoo.com ) kalau ada yang nak bertanyakan tentang novel-novel ni :) 

Novel aku tak banyak tapi aku malas nak simpan dekat rumah, so better aku jual kat korang, ye dak? Heheh.
Ok aku dah rasa macam aku merepek lebih dalam entry ni. Babai.

No comments:

Post a Comment