Friday, January 24, 2014

Backpackers .. Suatu hari nanti :)

Assalamualaikum.

Harini kita borak-borak jelah ok? Aku dah ketandusan idea nak tulis apa. Hari-hari aku fikir macamana nak bagi panas badan ni bila dekat office. Sekarang ni cuaca panas pun tak berpeluh. Hmm .. Aku sejuk ni kurang sikit, nanti mulalah datang macam gatal-gatal dekat badan tapi lama dah tak kena. Nasib baiklah.

Bila bersembang dengan Zera via skype, kiteorang berangan kengkonon nak backpackers lah suatu hari nanti. Bila tu, tak tau lah kan. Nama pun berangan. Zera lagi tak boleh blah, nak jadikan itu sebagai hobi dengan bakal suami. Heheh so Fareez, get ready dengan hobi ni ye :D

Dalam banyak-banyak negara, aku teringin nak backpacker ke Korea. Ahh susah betullah bila dah terjatuh hati dengan Yong Hwa ni. Semuanya nak Korea. Aku siap cakap benda ni dekat Zera. Dia cakap 'Korea tak best. Singapore sudah!' Hhaahahah asal aku yang berangan, confirm kena tolak mentah-mentah dengan Zera ni. Stress! Tapi aku kalau dapat pergi Busan pun okay jugak. Yong Hwa lagi !! (Busan tu kampung dia)

Okaylah, mana-manalah kakchik =___=''

Aku kalau dapat backpackers dengan bestfriends takpun dengan cousins aku ke Perhentian pun best jugak. Walaupun secara kasarnya, aku takdalah minat pantai sangat tapi suka duduk dekat pantai. Sebab aku pernah duduk dekat pantai malam-malam, memang best. Sunyi dan tenang je. 

Harap suatu hari nanti aku dapatlah buat benda-benda ni. Teringin sangat.

Mabul pun okay jugak. Cantik gilaaaa

No comments:

Post a Comment