Tuesday, October 21, 2008






Helo peps.
not feeling well tday. da 2 hari demam low. iskisk :'(
so now nak story abt what im doing last sunday , yesteday and of coz tday la kan. tk kan tmr plakk. adushh . Around 2 pm, odw pegi rumah cik zura. ada open house. then makanmakan and borakborak , i pegi rumah Pina plak. ada open house la. so makan nasi impit je walaupon mak Pina da siapkan sate , cheese cake and nasi apa ntahh. looks sedapp weyhh ! bt tkde selera gitu mao makan sume. so kak Nysh amik picture kiteorg , then kak Ema send me back to cik zura house bcoz my home tkde orang. my dad and my mom balik kampong so i decide to go cik zura house. then crap with Fuza , cik zura and maksu. then i emo little bit bcoz ada orang mcm nak perli2 gitu. then i was like "what ?! mencapap ?! orite." so masuk bilik, finishing my video la kan. tk jadi nak rakam pape bcoz that woman !! then duduk depan coz nak tgk My Star LG . season 2 la kan. so my uncle see my hdp and say " kakak tk jumpa dengan aliff ke? " then i reply la. and i say " ha? sorry eh, fe tk suka mencapap !!!! " so my uncle and dis woman like haaa ?!! tgk macam phm gitu. then dorang da balik , i still tunggu my dad la kann. so late la. so i balik around 11 pm. mata da ngantok, cannt open dis lappy so tido uh.
next morning , da rasa yang diri tu tk sehat but still go to sch la. tapi masuk class , bertekak dengan lily abt small matter. so i biar je. tk larat uh nak bertekak kalau diri rasa tki best. then my histry techer enter my class room uh. mao mengajar la kann. bt what im doing ? lagi tido ! i tido starting around 8 am until 12.00 noon weyhh. dasyat tk hamba tido ? ( alamat terlebih sudahh. da tiru epul ea. hehhe. sorry ) . then my dad datang sch for amik i laa. balik then my dad beli nasi and lauk dekat medan. so i makan la. tk kan nak buat khazanah kot ? hehhe :)
so mlm pegi clinic and noe what, doctor tk bagi i cuti !! nw sape saket ? doc or me? bt idc. i cuti sendiri. now kepala tengah saket and still demam. so till then. tk larat nak taip daahh. have fun la ekk. btw i wnt to say congratulation for my superbabes, Putri Norizah bcoz she won BRONZE MEDAL for folk song category.
Do take care evryone. byebye. ilysm <33

Faizah Azmi

No comments:

Post a Comment