Tuesday, June 20, 2017

Soon!

Assalamualaikum.

Just a short post sebelum aku sambung buat export. 

Aku ada sambung entri birthday part 2. HAHAHHAA walaupun birthday dah lama berlalu (masih dalam bulan June), aku tetap menerima hadiah dari keluarga dan kawan aku. Yeppiii! Thanks guys.

Will update it soon. But not too soon. 

Sebab aku macam dah tak larat nak tengok pc pun. Bukan sebab nak raya ke apa, tapi sebab tak larat. Konon-konon macam laratlah. Sekali bila 'dia' dah sampai, fuhh rasa nak menangis. Nak gelak pun tak sanggup ni weh T_T

Raya Ahad ni weh. Ini bermakna, next week boleh lunch subway! Wehooooo. Jap, subway ke SR ke Nasi Ayam? Hmmm... Takpe, tu nanti fikir.

Bye!

3 comments:

  1. Ya Allah! akak lupa laaa...sorry...akak takde wish kan? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha takda! takpe, fe tau akak busy. kekekeke...

      Delete
  2. This is a great post thanks for writing it.

    ReplyDelete