Friday, June 30, 2017

Hokkaido Baked Cheese Tart. AGAIN !

Assalamualaikum.

Ingatkan dah habis celebrated dan terima hadiah dah lepas 12hb. Oh jangkaan meleset. Masih menerima hadiah sampailah habis puasa. HAHAHA dasyat sangat ni. Terima kasih semua orang.

Walaupun puasa, aku tetap masuk office pada hari Sabtu. Kalau takda kerja, barulah tak masuk. So on 17th, aku masuk office macam biasa, wished Aziela's birthday dekat Hangout. Biasalah rutin harian ni gossip dengan #GengPondok dekat Hangout. Teyka je takda dalam tu sebab tak sure dia ada Hangout ke tak.

Ok, tiba-tiba dapat tweet dari Farhan, dia tanya aku kerja ke tak ke. Aku cakaplah kerja, then dia suruh tunggu dekat dewan roti john. Haa why dewan roti john? Sebab ada orang jual roti john dekat situ. Padahal nama dewan tu Dewan Dato Nazir. HAHAHAH suka-suka kau je bagi nama -.-

Ok, aku tunggu dia hampir 20min jugak. Biasalah. Tak kena tunggu, bukan Farhan namanya. HAHAHA. Aku betul-betul ingat dia masak, sebab dia ada mentioned dekat tweet yang dia nak bagi something yang DIA MASAK. Sekali .....


awww thanks beb! 


Durian


Coklat


Gigih tau aku tunggu waktu berbuka walaupun malam tu berbuka rumah nenek. Sampai je rumah Kajang (sebab cheese tart ada dekat rumah, tak bawak balik Sepang), terus makan satu yang coklat. Sedap tapi sebab mengantukkan, maka sambung makan sahur esoknya sampai berbuka keesokkan harinya! hahaha.

Ok tayang kotak lagi ..



Thank you daun keladi, tahun depan hadiah lagi!☺

4 comments:

  1. Ouh ini la Hokkaido Baked Cheese Tart. Biasa dengar. Tapi tak tahu kenapa famous :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Wan Syahida.
      Yeaps inilah dia pujaan hati pencinta cheese tart tu. Dia sedap tapi terlalu rich. So kalau awak suka cheese, go try it!

      Delete
  2. Hokkaido ini memang sedap! Lagi-lagi yang cheeese tu, chocolate punya kurang sikit.

    ReplyDelete