Thursday, June 29, 2017

I'm back, AGAIN !

Assalamualaikum.

I'm back people. I'm back *menangis*

Ok, tak payah drama sangat dalam blog ni. Jom ke agenda sebenar.

Dah dua minggu Farhan sambung kerja balik. Wehoooo my laparudin gang is back! Masuk je office lepas raya, which is semalam, terus makan SR weh. Takpe, Subway tu kita relax chill dulu. Kita tunggu Yin je belanja. Kahkahkah. Orang tu sibuk nauu beraya.

Anw, luka getting better. Dah kering tapi pedih-pedih tetap ada. Dah hampir boleh silang kaki dan bersila tapi buat masa ni masih tak boleh lagilah. Kenalah pelan-pelan, kang sakit lagi, aku jugak yang menangis kan? So chill adalah konsepnya.

Baju raya untuk tahun ni siap awal. Wehooo dapat beraya dengan baju favourite. I is suka Rasa cantik gila. Oh maksud aku, baju tu. Tapi kalau korang rasa aku pun cantik, then aku terima dengan hati yang penuh ikhlas. HHAHAHHAHAHA.

Esok last day untuk bulan kegemaran. Nahhh mana birthday celebration part II? Sabar dulu dongg. Aku pun tak balik rumah lagi ni. Tidur rumah Opah dari raya kedua kot. So gambar semua dekat rumah. Jadi chill juga adalah konsepnya. Insyaallah esok, KALAU AKU RAJIN, AKU UPDATE ok. 

Tak esok, Sabtu aku update. HAHAHAHAHHAHA

Selalunya bila aku stress, aku akan cerita terus dekat sini kan? Kiranya macam kek yang baru keluar dari oven lah kan? Tapi harini, aku hanya luahkan dengan rakan taulan je. HAHAHA. Sebab malas nak taip panjang berjela. Plus aku busy SIKIT. 

Malam ni macam tak sempat nak tengok episode akhir Hero Seorang Cinderella. Guys, tolong tengokkan please. Haa lepas ni rindu Medina, rindu Ean, rindu Puteri, rindu Ijam, rindu Ibu... 

Tapi lepas ni dah boleh tidur awal. Wehoooo *kedebush*

No comments:

Post a Comment