Monday, August 1, 2016

Eh dia datang lagi ...

Assalamualaikum.

Dah elok selsema baik, datang pulak batuk ni haaa. 

Eh tau tak kita macam sakit hati dengan awak? Macam chipsmore! Boleh tak awak takyah datang tiap-tiap bulan atau selang sebulan atau selang dua bulan sekali? Penat lah wak...


Sesambil batuk datang melawat (berkemungkinan dia akan menetap agak lama), datanglah satu yang jauh sekali aku nak mengundang. Aku tak tau apa yang aku salah makan, since pagi semalam (Ahad) lagi perut buat hal. Pukul 5 pagi dah kelam kabut masuk toilet. Nasib baik tak buat masa dekat rumah nenek. Kalau tak, aku yang stress! Hhahahah. 

Had a great weekend so far. Alhamdulillah. Walaupun hampir tersungkur gara-gara red carpet terlipat, namun, aku berjaya mengharungi detik-detik memalukan itu dengan begitu cemerlang lagi!


Thanks WonWon ahh ~~

Akan up stories for both days tapi macam biasa, bukan harinilah ye. Sebab aku malas, sibuk sikit, malas lagi, hmm malaslah weh. Takda mood. Tapi kalaulah tetiba ada entry petang atau esok pagi, korang just cakap wow je tau. Hahahha.


Bye ~~

No comments:

Post a Comment