Saturday, August 27, 2016

Breakfast akhirnya!

Assalamualaikum. Hi!

Dipagi Sabtu yang indah ni, aku .... kena kerja T____T Tapi takdalah sedih sangat sebab aku memang kena siapkan artwork yang semakin hari semakin banyak ni ha. Aku tak faham kenapa bila aku start buat barcodes je, mesti artwork banyak -.- Cuba bila aku free, jangan katakan artwork, bayang-bayang barcodes pun tak nampak atas meja mahupun atas angin..

Aku dah dekat office ni, baru lepas sarapan makanan kegemaran. Lapar sangat. Padahal malam tadi makan banyak dah. Mungkin lepas makan, pastu balik rumah, aku lepak dalam bilik, concert kejap, pastu terus TERtido. Haaa sebab tu lah aku lapar kot? Pagi-pagi baru ingat muka tak cuci malam tadi -_________-"

Yeah that's me. 


Ada ketiaw + rendang daging + cili jeruk dilupa jangan sesekali ye. Sedap! Marvelos.

Okay mamat annoying tengah cerita pasal nasi campur dekat depan. Booooo~ Aku dah kenyang weh. Hhahahahaha.

Harini aim aku adalah siapkan artworks seberapa mungkin sambil check pricelist untuk barcodes sambil dengar lagu kesukaan sambil bertwitter sambil ym dengan Wawa (mungkin?) tapi E's mommy ni tak online lagi ke apa tak tau sebab tak reply pun. So ayuh!

Nanti kalau aku perlukan ruang ketenangan, aku update lagi. Sebab sekarang perut aku dah kenyang, aku kena cepat sebelum aku kembali lapar. HHAHAHA takda kena mengena sangat! 

No comments:

Post a Comment