Tuesday, August 16, 2016

Bau cempedak kuat gilaaa!

Eh weh, I'm back! 

Aku tak tau apa aku mengantuk sangat tah padahal semalam tidur macam awal. Yelah, siap boleh tertido masa tengok WGM. Pastu harini mengantuk macam tidur dua tiga jam je. Poyo sangat siap package tersenguk-senguk depan pc. Serious lah pejah, kau tertido depan pc?! WHAT!!!

Lepas tu naik atas, konon nak short nap lah 15min. Sekali ahh amik kau, setengah jam terus aku sapu. Kahkahkah!! Menggelabah penat macam membajak padahal duduk depan pc sambil betulkan artwork patplohjutakali.

Haaaaa salah aku ke aku mengantuk? Hahaha

Mesti sebab aku terlampau kekenyangan ni. Tadi makan kari nenas dengan chicken popcorn je pun, tapi perut aku rasa senak masyaallah. Rasa macam nak meletop weh! Nasib aku bijak, aku longgarkan sikit tali pinggang, terus rasa lega sikit. Hahaha nampak nauu perut buncit T_________T

Eh entri ketiga untuk harini. Wow wow wow!!

Alaaaa kebiasaannya, semangat pejah ni tak lama. Well, korang tau lah kan. Kalau diet pun boleh bertahan dua minggu, apatah lagi update entri yang aku tak sure ada yang baca ke tak. Wakakkaka. So relax chill makan cempedak goreng lah..

Eh Charmaine, beli cempedak goreng dengan karipap. Tapi aku kan pemalu, so idok lerr aku nak makan kat pantri seorang diri. Paling tidak pun kena ajak Dayah tapi aku malaslah. Nanti petang-petang sikitlah. KALAU ADA LAGI KARIPAP DENGAN CEMPEDAK TU.

Eh lagi, aku tengah stress dengan artwork. Aku dah hampir siap, lepas tu boleh hang, bila dah hang dia crack. Bila dah crack, dia delete aku punya kerja. Ciskek betul! Aku tak tau lah nak menangis ke gembira ke apa sebab aku nak kena buat balik. Aku ada save tapi yang aku save tu cuma rangka je. Yang actual tadi aku bijak tak save lepas siap T_____T 

Betullah, kalau tak buat double tripple kerja, bukan Faizah Azmi namanya. Harap-harap aku berubah. Ehcehh poyo menggelabah sejak-sejak dah tengah 20an ni. Hahaha pleaselah jangan korang kutuk aku. Kahkahkah! 😃

2 comments:

  1. singgah petang...
    hati selalu meronta² minta cempedak..
    tapi perut kata jangan..nanti sakit..:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. angin eh? tapi sedap! baru lepas makan. hehhee :))

      Delete