Monday, February 17, 2014

Cerita CNY: Sepetang dengan The Azmi's

Assalamualaikum.

Kalau semalamnya, aku lawan bowling dengan family aku (include busu sekeluarga dan pakteh), jadi pada Ahadnya pulak, aku dengan Achik balik rumah maktok sebelah tengaharinya pulak. Lama tak balik walaupun aku kerja dekat je dengan rumah maktok. Hehe sibuk sangat cucu mu ini tok :) 

Teman makndak beli barang burger, then sampai rumah maktok, terus pecut balik Kajang sebab dah janji dengan adik nak bawak dia pergi Jusco pulak. Okay, sampai agak lambat sikit sebab jem gila. Biasalah Langat kan. Kalau tak jem, bukan Langat namanya ..

Lepas dah makan, dah kenyang, okay moh ler kita pergi menghabiskan duit dekat Jusco tu. Haritu survey hadiah untuk Iman sekali tapi end up, bagi duit je kat Iman sebab tak tau nak beli apa. Hahha.

Dia ajak pergi Jusco ni sebab nak main card dekat mesin Power Rangers tu je. Tapi aku dengan Achik pun amik kesempatanlah main bowling budak-budak tu. Berapa kali strike, jangan cakaplah. Banyak kali kot ! Dapat bowling untuk dewasa, hampeh, sekali pun aku tak strike. Sedih T__T


Dah puas main card, dia ajak race pulekk. Tapi achik pegang belakang. Sebab adik tak reti nak balance lagi. Dia punya gaya, kalah Achik bawak motor. Hahha. Takpelah, asalkan awak bahagia dek oii.




Ada gaya kan? Hahhaa.

No comments:

Post a Comment