Friday, February 21, 2014

CAN'T STOP - CNBLUE

Assalamualaikum.

Sebenarnya minggu ni memang aku free sesangat dekat office. Ada kerja tapi dah siap awal dari dateline lah. Sampaikan aku tanya, ada kerja lagi tak? Sesambil tu duk menguap non stop lah, makan marble kek yang aku beli kat kantin sekolah lah. Sedap. Semalam aku makan marble kek tu, bau pizza. Tu maksud dia apa? Hahaha.

Sekarang ni atas meja aku ada kek pisang dua slices yang aku beli tadi kat kantin jugak. Dari tadi aku duk jeling-jeling tapi tak makan jugak. Awal lagi nak makan ni. So tunggulah kejap-kejap lagi, memang selamatlah dia landing dalam perut aku ni ha. Heheh.

Aku sebenarnya ada banyak benda nak share dekat sini. Macam biasa, mood tu takda. Paling tidak pun, aku baca balik post-post aku sebelum ni, lepas tu tutup. Malas sangat ni. Cuma harini aku macam excited nak cerita pasal CNBLUE. Aku actually takdalah minat dengan Korea ni sebenarnya tapi entah macamana, bila aku tengok Yonghwa main gitar, aku terus terjebak dengan dia. Lagu dia pun quite awesome lah bagi aku.

So 24hb ni dia akan launch album baru dia Can't Stop dekat Korea tak silap aku lah. Aku ada je RT kat twitter. Tapi aku banyak lagi favourite sebab aku malas nak penuhkan TL aku dengan RT dorang. Biar aku sorang je tengok. Hahah!

Aku dah dengar teaser lagu dorang. As for now, aku suka Diamond Girl. Can't Stop ni salah satu tajuk lagu okay. Dan aku rasa ia lagu sedih. Tu aku ada letak teaser lagu untuk mini album ni. Korang boleh dengar dan buatlah pilihan, mana satu idaman kalbu. Ehcehh pfft!
 



Aku macam cair tengok Yonghwa main piano. Ahhh! 



 
 

 Hasil Yonghwa :)

 
pic credit: CNBLUEBEAT / CNBLUESTORM / CNBLUE OFFICIAL FACEBOOK

No comments:

Post a Comment