Thursday, February 13, 2014

Cerita CNY : 3 hari dengan adik-adik

Assalamualaikum.

Masa CNY haritu, aku cuti seminggu weh. So dapat bayangkan tak betapa bahagianya aku bila dapat cuti lama macam tu? Heheh. Nasib duit tak berapa nak ada (ada tu ada tapi tak banyaklah) kalau banyak, aku dah pergi melancong dah. Hehhe

Sekolah bukak on Monday kan? So aku takda buat pape, jadi, aku pun tolong busu sampai hari Rabu. Bestlah walaupun penat dia, uishh tak terkata.

Dalam ramai-ramai budak kat sekolah tu, aku adalah kenal dengan sorang budak ni. Nama dia Redhuan. Aku suka tengok muka dia. Plus dia duduk sebelah aku masa aku jaga air kotak jajan segala tu. So aku boraklah jugak dengan dia. Oh dia anak cikgu dekat situ. Dan sekarang aku tak jumpa dia dah Y__Y

 

Ni gambar masa rehat tahap 1. Budak yang tengah makan ni, 3 hari berturut makan dekat meja aku ni. Aku tak kisah pun. Sebab dorang kelakar. Budak ni bukan Redhuan. Redhuan dia pakai sweater Ben10 masa ni. Sejuk kann. Sekarang je dah panas balik. Sigh.

Aku sempatlah rakam 1 video, nak tunjuk dekat korang betapa meriahnya kantin. Ni tahap 1 je tau. Tahap 2, tak kuasa aku nak record. Aku tetiba jadi sibuk gila masa tu. Hahhaha


see meghiah kan?

ahh tetiba rindu waktu sekolah. Suasana sama jugak macam ni. Macam nak pergi melawat sekolah je rasa. Nak makan mee sup, nasi dengan ayam merah kat kantin tu. Orang yang sama lagi ke eh? hmmm ...

No comments:

Post a Comment