Monday, December 10, 2018

Mood: Cuti 1.0

Assalamualaikum.

Harini macam biasa, aku masuk awal jugak. Mungkin sebab tadi aku nak dropped adik dekat padang kalau tak, aku lepas 8:30am jugak clock in. HAHAHAHHAA. Aku tak tau lah kenapa macam tu sekarang. Esok mesti aku lambat sebab adik tuition instead of pegi padang. Hmmm :(


Artworks basically semua dah siap. Aku bahagia gilaa. Eh tapi pagi ni dah dapat yang baru lah. Takpe, aku masih dalam mood excited nak siapkan kerja sebab nak cuti. Tak sabar nak cuti, cuti, makan. HAHAHAHAHA. Semua orang dalam office pun excited nak cuti. Shir siap cakap sudah mood cuti harini ... dia bila je takda mood cuti tah 😝

Ok, aku ada paparazzi or since dia adalah seorang wanita, makanya Hi Mamarazziiiii 😊 

Dah, aku nak sambung buat artworks yang baru dapat ni supaya esok boleh cuti dengan tenang dan sambung kerja balik pada Rabu dan Khamis dengan hati yang tenang jugak. 

p/s: aku cuak sebenarnya harini.

No comments:

Post a Comment