Thursday, September 27, 2018

Kenapa suka macam tu?

Assalamualaikum.


Good morning everybody!

Harini aku masuk office seawal 0800 am ye. Awal tak awal lah kan. HAHAHAHA. Lama benorr aku tak clock in seawal ini. Sampaikan Abgjoe dengan Dayah gelak-gelakkan aku sebab awal sangat masuk. 
Hey I pekerja contoh kot! Sampai hati gelakkan I 😌
Contoh, contoh jugak. Kerja agak hmm banyak jugak ni. Semuanya aku nak siapkan kalau boleh sebelum balik harini. Tapi aku dah tau apa yang artwork mana yang terpilih untuk aku buat dekat rumah malam ni 😩 Ingatkan dah takda dah mengadap carta tu. Eh ada lagi rupanya.
Korang memang suka tukar-tukar draf secara membabi buta eh? Suka-suka tukar pastu tak bagitau pastu call menjerit-jerit, bising-bising kenapa ini salah, itu salah.
Tak faham aku manusia kayak ginik. Cuba kalau dah salah, ada tukar, bagitau. Takda nya aku nak marah ke apa. Ni tak. Ishh jangan sampai aku smackdown! haa geram ni. Geram 😤

Ok, pagi ni aku taknak stress kan diri aku lagi. Nak stress ke apa, biar tengahari ke petang ke. Baru berbaloi sikit hari aku. Ini kalau pepagi dah stress, memang tak jadi apa lah the whole day. 

Jap, apa lagi aku nak update? Aku busy. Eh salah, aku acah-acah busy lah benornyaaa. HAHAHAHHA. Tapi kadang-kadang tu aku busy jugak. Busy beborak 😜😛

Dah lah, aku nak buat kerja apa-apa yang patut sebelum aku start conquer printer tu karang. Semoga takda yang sibuk nak guna printer masa aku nak guna. Kang membazir sticker aku. Hehehehe.

Have a great day, guys!

No comments:

Post a Comment