Saturday, August 11, 2018

Aneh betul ๐Ÿ˜ฉ

Assalamualaikum.

n/p: Sampai Ke Hari Tua - Aizat Amdan

Hampir ke jam 12 tengahari dan seorang Pejah masih di office, membuat kerja sikit sebelum sambung Isnin depan. Sedang berfikir nak bawak balik kerja during weekend ni ke tak? Kalau tak bawak balik, kerja akan menggunung secara tiba-tiba. 

Terasa aneh jugaklah.

Bukankah aku dah siapkan semua artworks? Kenapa masih ada lagi? - bisik hati kecilku.

Entri aku kembali dengan cerita-cerita pasal artworks. Korang yang baca boring tak? Aku? DAH BORING! HAHAHAHAHAHHAHAHA. Nak buat pun boring. Wakakakakak. Tapi sebab korang dah masuk blog ni, eh haruslah korang kena baca jugak luahan aku ni ๐Ÿ‘‰๐Ÿ‘ˆ

Betul. Ni adalah fakta. Aku dah buat artworks kat rumah. Esoknya aku terima selambak lagi. Hahahaha. Aku tak tau nak gelak ke apa. Semoga seorang Pejah bertahan dan mata tu tak ada eyebag teruk sangat sebab aku rasa garisan tu macam dah ada je tadi aku tengok? Hehehe.

Takpe, malam karang aku pakai eye mask. Dah beli selambak kan? Haruslah digunakan.

Itu pun kalau teringat lah. Sebab selalunya benda-benda macam ni aku selalu lupa! HAHAHA

Habis kerja ni, aku terus pergi rumah Opah. Malam ni ada kenduri tahlil kat rumah maklong untuk arwah paklong and harini birthday abg Ayoi. 

Kbai.

๐Ÿ’œ forever rindu

No comments:

Post a Comment