Thursday, April 5, 2018

Gotta work now!

Assalamualaikum.

Aku cuma ada 4min untuk menaip dekat sini. Ok now!

Hahahha.

Sekarang aku rasa best sangat dekat office. Well, sebelum ni pun best jugak tapi sekarang macam lagi best. Heheheh. Kenapa? Sebab sekarang aku sentiasa sibuk dengan kerja compared sebelum ni, aku asyik ada masa terluang sampai tak tau nak buat apa. Sampai ada orang complained aku free sangat. Biasalah, orang busy body ada dimana-mana. Sibuk nak jaga tepi seluar aku. Sibuk!

Tapi kadang-kadang pun ada je free time tu. Cuma tak selalu sekarang. And I do love the current situation now; busier than before.

Shipment non stop walaupun susah (haha sampai bebila pun ia tetap susah) but kinda love it now. Macam harini, first time aku tanya schedule untuk LCL (loose container means share container dengan orang lain). Quite nervous sebab tak tau nak start dari mana tapi nasib baik ada E yang sentiasa ada bila aku perlukan bantuan. Aku boleh je tanya D tapi aku macam takut plus cuak sikit bila nak tanya D. Tak kira directly atau skype atau apa-apa lah. Takut. Hehehe :)

So seronok lah cerita dia sekarang. Hari-hari belajar benda baru walaupun sebenarnya takdalah baru tapi aku lah baru tau dan baru nak belajar. Hehehehehe. Harap-harap semangat nak belajar aku ni akan tetap utuh dan jitu sampai bila-bila. 

Yelah, aku ni kadang-kadang angan-angan tahi ayam jugak. Kadang-kadang rasa nak rehat je manjang. Kadang-kadang rasa nak kerja non stop. Biasalah, Faizah dan drama yang tak dipisahkan :D

Tapi jangan risau, whatsapp / Twitter / Email anda, boleh je seorang Faizah reply walau busy mana pun dia. HAHAHAHAHA. Tu sampingan kan. Biasalah. Makan pun ada side dish, betul tak? Hiks!

Dah, aku dah lebih 4min ni. Nak turun.

Bye.

No comments:

Post a Comment