Friday, March 9, 2018

My Very First Experience Take Off !

Assalamualaikum.

Hi everyone! Setelah umur hampir ke 27 tahun ni, buat pertama kali nya dalam hidup, aku dapat rasa my very first take off. Excited yet nervous :D Somehow, aku pun tak sure macamana semua ni boleh terjadi. Semua berlaku secara tiba-tiba. Berlaku semasa aku tak terfikir untuk berada didalam cabin dalam waktu yang terdekat tapi selalu tengok langit dan awan bergerak-gerak.

Aku ada impian dan tahun ni perlahan-lahan aku dapat merealisasikan impian aku tu. Alhamdulillah, rezeki tahun 2018 ni.

 

KUL - SGN
(March 2018)

Aku tak kisah pun orang nak cakap aku kuno sebab first time naik kapal terbang ke apa sebab ada aku kisah? Yang penting sekarang dah ada pengalaman naik kapal terbang tu macamana. How it feel semua. Seronok! Aku senyum bukan main lagi masa annoucement nak take off tu. Suka. Macam tak percaya, akhirnya aku dalam cabin plane tu.

Yang paling seronok bila Allah tu mendengar suara hati aku. Terima kasih :) Masa pergi, aku hampir ke impian aku, dan masa balik, aku dapat tengok sepuas hati aku ciptaanNya yakni awan yang banyak, bertaburan diatas sana. 

Fuh nak nangis weh. Perasaan yang tak boleh digambarkan pada masa tu. Tapi adakah aku akan ada perasaan yang sama untuk penerbangan aku yang akan datang? Semoga perasaan gembira tu tetap ada walau berapa kali pun aku naik kapal terbang :)

p/s: rasa nak naik kapal terbang lagi! Hehehe

2 comments:

  1. tuuu diaaaa...feeeling! hahahaha..jom Korea jom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhahahah kann. Sebab pertama kali, jadi sebak. Hahahahha
      ...............

      Delete