Thursday, January 19, 2017

Barcode Progress

Assalamualaikum.

Ok dah lama tak cerita pasal barcodes. Apalah khabar dorang sekarang ye? Hmm.. 

Ok barcodes dah selamat hantar untuk disemak haritu. Alhamdulillah pembetulan pun semua dah buat dan dah selamat bawak keluar. Bawak keluar kemana? Bawak ketempat yang nak dituju lerr. HAHAHHAA. Tak kelakar. Ok aku tau.

Dah siap semua ke?

Haa dah agak, mesti tu korang nak tanya kan? Tapi kalau korang takda nak tanya pun, sukati aku lah monolog macam tu. Heh!

Aku baru hantar 1000 barcodes je haritu. Ada lagi 300+ ni yang tengah on the way nak siap. Semalam aku baru siap 14 products. Satu produk dah berapa barcode kan? Banyak. Jadi banyaklah. HAHAHA. Sekali lagi tak kelakar.

Harini punya kudapan untuk barcode adalah sebiji buah epal hijau yang dipotong tak berapa nak kecil. Aku sebenarnya nak avoid makan Cloud 9 ni. HAHAHA avoid konon -.-



Lawa hijau dia. Mengancam.. Aummm!!

Dah lah, aku tengah lunch hour ni. Adalah lagi 15min nak habis. Aku nak get ready dengan barcodes semua sambil kemas apa yang patut. Nanti rajin, aku update lagi. 

Semoga bulan March aku tak cerita pasal barcode lagi! Hehhee

2 comments:

  1. Replies
    1. kalau akak yang baca dah pening, fe apatah lagi ..

      Delete