Monday, July 18, 2016

Part 2 : Photoshoot dipagi raya

Assalamualaikum.

Ye, kita kembali dengan Part 2. Mungkin terlepas dengan part sebelum ni? Click Part 1 untuk kesenangan berganda. Haha! Anw kita mungkin ada Part 3 jugak sebab aku rasa semak gambar banyak gila untuk part ni. So aku pecahkan lagi. Wah wah macam lah ada orang baca blog kau kan Pejah? Over!

Okay, lepas kita buat sesi bergambar dalam rumah baru dan lama, kita sambung photoshoot katanyaaaa dekat luar rumah pulak. Eh kalaulah idea bergambar dalam sungai datang waktu tu, mungkin ada kot gambar nya aku tepek kat sini. Masalahnya aku baru terfikir idea ni hmm lima minit tadi. Kahkah keji sangat!


Kita mulakan dengan gambar jejaka idama malaya? Hehehe. Okay Abgmer guys! Masih available (rasanya) bolehlah pm tepi kalau berminat ye. 



Sebab dia dah bergambar dengan scooter dia, terus dia sambung bergambar dengan Opah dan terus blah beraya lah kot dengan geng-geng dia. Sebab ada dua ni je gambar dia. Pastu nanti whatsapp eh gambar! Okay, lepas beberapa hari baru aku hantar. Huuhuhu


Keluarga pakcik. Ada lagi sorang, Aboy tapi mana tah dia. Mungkin dekat rumah dia lagi kot masa ni. So dalam gambar ada pakcik, ika, pika, dengan abang polis yang baru balik bertugas. Kasihan. Tak sempat nak tukar uniform tu. Bagus abgpolis. Al-fatihah buat makcik :(


Aku tak tau kenapa aku tengok gambar ni macam sedih padahal pakcik elok je gelak masa ni. Emo pejah emo!


My family. Ye, opah masih tidurr -.-' eh wow Zikri dah beat ketinggian aku. Wow! Oh mungkin sebab masa ni aku pakai flats je kot? Haha alasan takleh pakai betul !@#$


Busu's family. Lepas je bergambar dekat luar ni, busu family terus siap-siap nak balik Selama. Turn paksu kan. Hehe. Busu tu baru lepas operate tapi masa ni dia dah mulut bising. Dah okaylah tu? Huhuhu.


The beradiks! Adik beradik ma tinggal 4 orang je sebenarnya tapi masa ni paklong takda atau dorang dalam rumah? Entah. Aku pun lupa. Tapi 3 ni je selalu bersamaaaaaaaaa ~~


Sebab ni blog aku, makanya gambar aku mestilah lebih. Hahaha. Korang jangan terkejut kalau ada lagi gambar aku lepas gambar ni. HAHAHAHA!

 

Seee! Hahahahah Aku dah cakap. Ada lagi. Sabar..

 


Hahahaha ada lagi weh! Part 3 mungkin ada LAGI BANYAK muka aku. Nantikan ~~ Jangan korang meluat, muntah dah lah. Blog aku kan. Hahaha.

No comments:

Post a Comment