Saturday, June 18, 2016

Festival Ramadan Putrajaya 2016

Assalamualaikum.

Maaflah janji tak ditepati. Semalam aku busy gilaaaa dengan barcodes. Still tak dapat siapkan lagi, nasib baik manager aku chill. Hehehe. Jadi harini sebelum aku turn on mood buat barcode, aku ada benda nak share dengan korang sempena bulan ramadhan ni.

Jadi kita ada baki lagi 17 hari berpuasa, so dah hampir tengah ramadhan kan? Persiapan puasa, haruslah korang dah okay, ye dak? Ha persiapan raya, dah ready ke? Aku insyaallah dah. Badan aku je belum ready. Tak kurus-kurus ni =.='

Tahun ni, sekali lagi Putrajaya menganjurkan Festival Ramadan Putrajaya 2016 *bunyi mercun*


Apa yang aku cuba sampaikan?

Ye, family aku ada bukak booth dekat sini ye. Hehehe. Insyaallah kiteorang akan ada sampai 4 Julai ni. Korang datanglah beramai-ramai. Walaupun dalam tu agak panas (kalau tengahari), korang datanglah malam. Sejuk sikit. Hehee. Festival ni berlangsung dari jam 12 tengahari hingga 12 malam. Lama weh. Lama. Jadi jangan lupa singgah.

Booth iolls , Lola And Chidodit Resources , ada menjual pelbagai jenis tudung (shawl biasa, instant shawl, kids shawl, syria awning keras/lembut) baju kurung readymade, baju maxi, samping, baju melayu kanak-kanak dan banyak lagi. 

Menawarkan harga yang sangatlah berpatutan, korang pasti tergoda. Ehcehh :p

Booth iolls 87/88, ok?

No comments:

Post a Comment