Friday, November 6, 2015

CoolkiesMega

Assalamualaikum.

Ada satu hari tu, sedang aku tengah rehatkan mata, aku scroll Twitter aku and nampak orang-orang ni RT tweet yang sama. Haaa tweet apakah? Facebook Confused SmileyFacebook Confused Smiley


Haaaa mulalah hati tak keruan Dancer Emoticon

So Selasa (minggu ni) aku halfday. Pastu masa tengah lepak dengan adik tengok tv, eh nampak lagi tweet yang sama. Kebetulan sebelum ni aku memang pernah DM dia, tanya harga/based dekat mana semua. Haa dekat Saujana Impian je. Dekat jugaklah dengan rumah aku. So haritu, aku tanya dia ada buat delivery area rumah aku tak haritu, then Mega (owner #coolkies) dia reply kata ada. Aku terus order 3 pack which is RM10. Promo katanya.

Tunggu punya tunggu.. Padahal setengah jam je. Hahah. So around 4 lebih, dia mesej kata dah sampai. Dengan hujan lebat gila, si Mega salah block. Nasib baik dia tak naik atas. Kalau tak, penatlah weh. Hahhaa. Last sekali, aku suruh dia tunggu je dekat bawah.

Pastu nampaklah kelibat kereta berwarna kuning memasuki ruang Car Facebook emoticonCar Facebook emoticonCar Facebook emoticon

Thanks Mega sebab sudi hantar walaupun hujan lebat gilaaaaaaaaa Umbrella EmoticonFacebook Thunder Emoticon

Adik suka gila yang #mrblack . Alaa chocolate kan. Ada ke chocolate yang tak sedap? Smirking smiley

Emoticon in love


Bagi aku, aku prefer #mrblack daripada #mrswhite . Kenapa? Sebab aku punya sukalah! ahhahaa. Taklaa, #mrwhite ada oat so aku tak gemar sangat. And yes, promo still on going and aku tak dapat pape pun by blog benda ni. Saja nak share.

DM @CoolkiesMega NOW!!

6 comments: