Tuesday, August 25, 2015

Menerima dengan hati yang terbuka. Gittewww :p

Assalamualaikum.

Masa puasa haritu, E and D went to Japan for exhibition. So biasanya dia memang akan beli something for everyone dekat office as souvenir. So dapat keychain yang tersangat bising kalau usik dia, kata E. Hahaha. Aku letak kat dalam laci pun dia dah bising gilaa. Selain dari keychain, E bagi



↑↑↑ gula-gula kopi. Sedap ♥

E bagi dua ni lagi. Caramel Pudding Cake ni sedap weh. Moist pastu ahh sedap tapi sayang, dia kecik sesangat! Okay to be clear, aku dapat makan cake and Merci ni lepas raya okay. Hari pertama aku masuk office, aku terus makan. Sedap sangat dedua. Me laike ♥ Ada sesape nak pegi Jepun tak? Nak kek tu! Kekekek ☺☺

Dan baru-baru ni, terima lagi parcel dari Kak Paan. Dia tanya aku okay tak pakai liptint yang dia belikan haritu? Aku cakap okay and dia nak bagi aku dia punya since dia allergie. Kesian Kak Paan :(


So ni yang Kak Paan bagi. Banyak gilaaaaa! Yang dia tunjuk memula, sikit je. Yang sampai, amik kau, sebeban! Sama macam dia bagi barang yang aku pesan dari Korea haritu, Hahahha. Thank you kak.

4 comments: