Monday, February 16, 2015

Sedapnyaaaaa~

Assalamualaikum.
 
Aku baru je tau insta ni. Dia memang post semua gambar makan. Abeh ingat aku tak terliur ke? Gila! Aku mengidam terus. Hahha! Terus rasa macam nak makan BigMc sekarang! Nasib Langat ni takda McD Delivery. Kalau ada, memang makin bulatlah aku. Hhahaha!
 
A photo posted by @love_food on

 
Ada rasa nak makan tak pizza ni? Aku? HARUSLAH ADA!! Ni boleh buat makan malam, ke sarapan ke makan malam balik ni. Hahhaa! Punyalah besar gila. Ni saiz apa agak-agak eh? 3xL mungkin? Hehhe. Budak tu mesti tengah fikir mampu ke makan semua ni? Habislah deria rasa aku! Hahahhaa.
 
A photo posted by @love_food on


As korang tau, aku adik beradik memang pencinta donut. Tapi aku kurang sikit donut yang fancy fancy macam ni. Ni confirm manis gila! So aku suka yang macam donut Tiramissu dekat BigApple tu. Sedap. Haaa lamanyaaa tak makan T_T

A photo posted by @love_food on


Gummi Candy. Fav aku sepanjang zaman. Kalau dekat office, E suka bagi aku ni. Dan aku pun ada je beli. Aku suka gummy bear dengan yang panjang masam-masam tu. Omg! Amboii saliva aku ni, kemain sangat bila aku cerita pasal gummy bear.

A photo posted by @love_food on

 
Dan dan yang terakhir. BigMC gaiiiissss ~~!! Fav aku sepanjang zaman!! Ya Allah, bila aku nak makan bigmc ni lagi. Last bila aku makan? Hmm last month ke December ke November entah. Haaa lamanyaaa~ Bila McD nak bukak kedai dekat Langat ?!
 
Semoga korang dapat tahan ayaq liur korang tu heh!
Babai.

No comments:

Post a Comment