Wednesday, January 7, 2015

Pelayaran Islamik 3.0 - Pelayaran Islamik PERTAMA didunia !

Assalamualaikum.

Baru lepas tengok kelender, sajalah tengok bulan Februari kan sebab bulan ni (Februari) je aku ada banyak cuti. Hahha! Yelah, dengan CNY je, seminggu aku cuti (selalunya). Bukan CNY je, dengan Thaipusam nya, dengan Hari Wilayahnya (too bad, office aku dekat Selangor). Tapi takpe, since cuti banyak untuk bulan Februari ni, meh aku suggest dekat korang, satu percutian yang lain daripada yang lain.

Kalau selalu kita baca atau tengok, pelayaran biasa je kan? Haa tapi pelayaran yang aku nak share dengan korang adalah pelayaran Islamik yang pertama dilakukan didunia. 

 
Pelayaran Islamik yang dianjurkan oleh Intratama Travel Consultant & Tours (M) Sdn Bhd ini adalah yang agensi pelancongan yang pertama yang anjurkan pelayaran Islamik ni. Takda agensi lain lagi yang buat okay!

Pelayaran mewah Starcruise Libra yang akan bermula dari 1 hingga 4 Februari 2015 ini akan bawak korang dari Penang - Phuket - Krabi . Amboii berjalan sakan nampaknya? Suke lettewww?! Excited lettewww :p

Banyak aktiviti yang disediakan sepanjang pelayaran ini, antaranya ialah mengetahui arah kedudukan kiblat, mempelajari solat Jama' & Qasar, ceramah & kuliah, Qiyamulail, Zikir & Selawat, dan diadakan juga sesi soal jawab bersama Ustaz. Oh makan malam kesyukuran jangan dilupa :)

Pelayaran Islamik Star Cruise Libra 3.0 

Pelayaran Islamik Star Cruise Libra

Jangan risau, semuanya dalam Bahasa Melayu. Oh program ziarah pun ada seperti melawat ke sekolah pondok yang berada di Phuket. Sambil kita bercuti, kita juga dapat isi masa kita dengan pelbagai ilmu agama :) (thanks kak Sally)


Ustaz Badlishah , Sheikh Abdelaziz Ghonim, Dato Hassan Mahmud, Dato Dr Hj Fadzilah Kamsah, Imam Muda Miril antara penceramah dan ustaz yang akan turut serta dalam pelayaran ini.

 Faizah, cara pendaftaran mana?!!


Klik --> Pendaftaran Pelayaran Islamik 3.0 

pelayaran islamik 3.0, pelayaran islamik, program islamik, cara tarik orang hadiri majlis agama, intratama travel, pelayaran kapal star cruise libra

Untuk pertanyaan lebih lanjut, boleh hubungi :

Alamat:
No 2.08, Jalan Prima SG 1,
Prima Sri Gombak,
68100 Batu Caves,
Selangor Darul Ehsan, 
Malaysia

Tel: +603-6185 0010
Fax: +603-6189 9010

Website: Pelayaran Islamik 3.0
Email: info@pelayaranislamik.com 

Apa lagi, jangan lepaskan peluang ni (walaupun ada 4.0 punya) !

Selamat bercuti !!

1 comment:

  1. Sambil kita bercuti, kita juga dapat isi masa kita dengan pelbagai ilmu agama!

    ReplyDelete