Monday, January 5, 2015

End of 2014.

Assalamualaikum.


Okaylah, mana-mana entri yang aku janji nak post sebelum ni, aku rasa aku takkan post sampai bebila kot. Salah satu sebabnya adalah aku malas dan aku takda masa nak cari , ingat dan fikir pasal benda yang dah LAMA berlalu. Hahaa. So aku decided untuk buat entri ni sebagai entri penutup 2014.

Takda kejadian sangat. Aku dapat hadiah krismas dari E&D tahun ni. 

 

Actually tiap-tiap tahun pun dapat. So since aku suka kumpul lipstik sekarang (gadis-gadis sangat sekarang), macam kebetulan E bagi aku lipgloss as presents. Me like it so much!!


Rasa buah-buah sangat. Rasanya macam blueberry kot. Aku baru pakai sekali. Sabtu lepas kot? Entah. Tapi aku dah pakai sekali lah. Hehe. Thanks E&D

Hmm apa lagi nak update. Okay, antara azam 2014 yang aku ingat ialah aku nak kurus by Dec 31. Nampaknya azam ni kena lanjutkan masanya ke 2015 mungkin? Hahaha! Aku rasa 2014, aku asyik makan, makan dan makan. 

Makan dekat luarlah, makan dekat officelah, semua orang masak sedap. Ma masak lagilah sedap! Dari taknak, end up aku akan makan jugak. So macamana aku nak kurus? Cuba cakap?! Haisss. So aku harap sangat, by Dec 31, 2015, Aku dapat lunaskan azam aku ni. Hahhaa. 
To 2014, Thank you for being really good to me. Thank you for gave me a lots of delicious foods and make me fatter than before. Thank you for lovable moments. Thank you for introducing me to CNBLUE (Yonghwa). Thank you for the best gift ever during my 23rd birthday. Thank you for love me ♥♥

No comments:

Post a Comment