Monday, October 27, 2014

Sushi bukan pilihanku.

Assalamualaikum.

Baru lepas makan roti hotdog kat pantri. Haaa lapar lagi. Mungkin sebab sejuk kot? (padahal memang duapuluhempatjam lapar). Lagi menjadi-jadi tahap kelaparan ni bila tengok blog kak Sally. Kak, awak memang saja ke macamana ni? T___T 

Takpe, ai pun bawak roti harini dekat office. So takdalah scene telan ayaq liur banyak sangat. Wakakkaa!

Okay, bukan nak cerita pasal roti ke apa. Tapi nak cerita pasal sushi. Haaaaaa aku memang tak makan sushi. Entah. Tekak memang tak boleh terima. First time makan masa Kak Atin suruh aku rasa. Masa tu rasa jugaklah setengah. Hmm bolehlah. Then kali kedua aku makan ni sebab aku macam teringin. Macamana aku boleh teringin aku lupa. Haaa mungkin sebab aku tengok buku sushi masa aku pergi Popular sebelum tu kot? Hmm..

Disebabkan aku tau aku bukan penggemar sushi, jadi aku tak tau mana yang sedap. Jadi aku tanya pada yang pakar yakni adik aku yang pernah berkhidmat dekat Sushi King sebelum ni. 


Dan gambar diatas ini adalah cadangan dari dia. Dan tekak aku langsung tak boleh terima yang mayonis tu. Sushi belah kanan tu lagilah, aku tak sentuh dan aku telah bersedekah ke tong sampah. Haru! Disebabkan dua lagi tu telah memberikan tanggapan yang buruk, kesian yang kanan tu. Maafkan diriku T___T

Sekarang aku teringin nak makan Gyudon (Beef Bowl). Sebab? Hahah sebab Yonghwa suka makan ni. Hehehe. So macam teringinlah nak makan. Bila nak makan tu, memang aku tak tau lah ㅋㅋㅋㅋㅋ

No comments:

Post a Comment