Friday, October 10, 2014

Malaysian Day - Ke Johor Ke Kita

Assalamualaikum.

Masih mood Hari Malaysia walaupun ni cerita hari Sabtu yakni 20 Sept yang lepas. Tapi apakan daya, masa tu aku betul-betul sibuk tahap menggila punya. Sampai takda masa nak update blog ke apa. Makan je aku tak lupa. Hahah!

Sabtu, aku ke Johor atau lebih tepat lagi ke Mersing.

Aku rasa aku tak pernah sampai situ lagi jadi perasaan teruja tu membuak-buak lah dari sehari ke sehari. Aku siap countdown sebab aku dengar Mersing tu dekat. Ye SANGAT DEKAT! Tapi rupanya jangkaanku meleset. Gilaaaaaa jauh woi Mersing ni!!! Kiteorang bertolak around 7am since hujan lebat dekat Cheras. Sampai Mersing 3pm. Petak weh, PETAK !!!!

Sepanjang perjalanan KL - Mersing - Melaka - KL , aku memang tak tidur. Sebab apa tak tidur, sebab aku nak pecah rekod aku sendiri and aku berjaya !! *tepuk tangan bangga dengan diri sendiri* 




** tukar gifs, dari Seohyun ke YongShin **

Dan entri ni memang takda gambar langsung. Adalah amik sekeping tapi aku taknak tengok pun. Hahha. Oh kiteorang tak tidur. Balik hari. Kiteorang sampai Cheras lebih kurang 2am. Exhausted!

Tammat.

2 comments:

  1. Hahaha. Motif nak tunjuk SH tepuk tangan je. Bukan sesaja letak gambar dia. Gigih google nak cari gambar dia ni. Hahhaaa

    ReplyDelete