Saturday, August 24, 2013

AF2013

Assalamualaikum.

Aku syak aku dah habis idea untuk tulis apa. Lately fikir nak makan je. Hahhaha. Makan punya pasal sampai belog terabai. Ahhh nak buat macamana, dah PERANGAI kan? Redha!

Aku cuma nak luahkan perasaan ketidakpuasan hati aku kat korang. Haa jarang sekali en aku luah kat sini semenjak dah bekerjaya ni. Heheh alaa benda baru terjadi Rabu lepas. So rasa tu masih terasa lagi. Blerghhh ramai-ramai . Hik hik hik (konon comel gelak macam tu)

Umum, semua dah tau siapa tenaga pengajar AF kan? Dan pada yang baca belog aku dari mula, mesti tau aku memang peminat AF lah. sampai satu tahap tiap-tiap minggu aku update pasal AF sebagai blogger tak official. Hahah. Paling aku update masa AF7 dimana aku telah berjanji jika Akim masuk final, aku akan pergi tengok live. Ye kawan-kawan, LIVE !

Check sini kalau korang terlupa atau malas nak cari. Ishh berlemaklah korang ni.

So berbalik pada tajuk asal yang aku dah menyimpang jauh sangat tadi, aku sebenarnya tak puas hati dengan pemilihan Fizz Fairuz sebagai tenaga pengajar. Sebab bagi aku, dia masih baru dalam dunia seni. 

Sebenarnya untuk AF2013 ni, aku mengharapkan bekas tenaga pengajar yang mengajar. Dan aku rasa orang paling layak adalah  Fauziah Nawi ataupun Fatimah Abu Bakar. Bagi aku, mereka ni dah senior dan lebih tahu. Bukannya aku cakap Fizz tu tak layak tapi ada yang lebih layak dari dia. 

Sampai kawan aku cakap 'takut pelajar perempuan yang tergedik dengan dia' Hahaha itu aku no komen lah tapi itulah, aku memang tak puas hati bab tu. Yang lain macam koreografer tu, aku pun rasa LJ lagi layak. Mungkin sebab aku dha terbiasa dengan teriakkan dia kot? Gilaa dari AF1 kot aku folow dia. Mihmihmih.

Sekarang ni aku nak tau siapa pelajarnya. Calonnya ada yang aku kenal. Dan aku harap dia akan jadi pelajar AF2013. Insyaallah.

Sekian saja luahan hati aku pada harini. Bye!

Update AF2013.
  • Program AF 2013 akan bermula dengan Galaxy AF pada 2 hingga 5 September.
  • Tayangan Prelude Top 24 pada 6 September 2013 di Astro Ria.

No comments:

Post a Comment