Friday, April 12, 2013

90 Hari

Assalamualaikum.

Selepas Aku Dia dan Tong Sampah meletup letup sampai sekarang pun still ada orang bercerita tentang cerita tu kalau korang check dekat Twitter. Gila kuat penangan Beto dengan Siti Saleha ni. 

Anyway Playground Production telah menerbitkan satu lagi telemovie iaitu 90 Hari. Lakonan mantap dari Sharifah Amani, Redza Minhat, Azhan Ranim Abby Nadri, Aisya Hasnaa, Hafidzuddin Fazil, Tria Aziz dan ramai lagi. Telemovie ini diarahkan oleh Megat Shahrizal dan ditulis oleh Redza Minhat dan Megat Shahrizal sendiri.

Gila cool cerita ni.


Sinopsis.
90 Hari mengisahkan Bani seorang playboy yang baru mendapat berita yang dia mengidap kanser darah dan hanya mempunyai masa 90 hari untuk hidup. Dia mengambil peluang ini untuk meminta maaf kepada semua perempuan yang telah dilukainya.

Walaupun tengok lambat setengah jam sebab adik nak tengok cerita Alien Oasis ke apa ntah, so tepat jam 9 malam baru berkesempatan tengok sampai habis. Alhamdulillah.

Memang cerita ni best untuk tonton. Tapi as for me, cerita ni sedih bila dah nak ending. Seriously air mata tak boleh berhenti. Jatuh like non stop. Dalam hati dah rasa macam nak kumpul air mata ni, buat mandi. okay tak kelakar -_-' 

Tahniah kepada team 90Hari ! Lepas ni buatlah telemovie yang best ditonton macam 90Hari dan Aku Dia dan Tong Sampah okay? 

Will support you guys!

Rate: 4.5/5 :)



Selingan
Nak jugak interframe gara-gara post yang lepas gambar iolls tak banyak. 
Ya, ada SATU je. So dengki, nak up lagi. Tapi kali ni gambar candid oleh adikku 
yang memang malas nak amik gambar iolls. Fine chik, FINE! hahhaha

2 comments:

  1. tenGok Gak citer 90Hhari ni best...

    anyway, tolonG buanG word verification kat bawah ni ek, nanti tak de oranG nak komen kat bloG awak ye

    ReplyDelete
  2. Omg! CikLilyPutih in da house *screaming*

    anw cite ni memang best. Air mata non stop jatuh. oh eh? ha okok. thanks kak :)

    ReplyDelete